Tuesday, May 10, 2011

Award

baru kejap blogwalking kat blog azian muhammad nak tengok entry pasal Rengit, baru perasan yang dia ada bagi award kat aku.  adusss camner boleh tak perasan ek...nampak sangat dah baper hari tak jenguk blog azian ni hehe.  sorry yer azian memang betul pun masa cuti Sabtu Ahad tu memang tak bukak langsung laptop...hari semalam pun tak.  hari ni baru ada masa sikit.  sorry sekali lagi yer :))

untuk azian terima kasih banyak-banyak atas pemberian award tu.  seronok rasanya dapat mengenali yan walaupun di alam blogging jer.  moga satu hari nanti dapat juga kita bertemu yer.


nak bagi saper yer award ni pulak.  emmm untuk lebih adil aku rasa aku nak bagi award ni kepada semua rakan-rakan blogger yang sentiasa menjenguk dan membaca blog aku ni.  harap-harap korang sudi menerimanya.


Lina

No comments: