Thursday, April 28, 2011

Souvenir

mula awal tahun ni ada beberapa orang member ofis yang pergi berjalan ke oversea.  bukan anjuran ofis tapi yang pergi sendiri...bercuti dengan family bagai.  selalunya bila balik ada lar souvenir yang diorang bagi.  cam dah jadi kewajipan lak kat ofis aku ni setiap kali ada yang pergi berjalan apa mesti bawak balik souvenir bagi sorang satu.  ni nak kongsi lar apa souvenir yang diorang bagi.

ini aku tak taular nak panggil apa tapi rasanya cam bole buat penanda buku lar.  diberi oleh sorang pegawai kat ofis aku ni sebab dia pergi ke Pnom Penh, Cambodia.


ok yang keychain tu diberi oleh sorang CC aku ni sebab dia pergi bercuti dengan family dia ke Bandung.  yang satu lagi tu 'baju' handphone diberi oleh CC aku juga...ofis aku ni ramai CC hehe sebab dia berjalan ke Guang Zhao, China.

best kan diorang berjalan ke oversea.  bila lar lagi aku nak ke oversea.  terkenang-kenang masa ke Bandung tahun lepas huhu.  terima kasih yer kepada pegawai aku dan CC kerana mengingati aku dan kawan-kawan ofis yang lain (macamlah diorang baca blog aku ni hehe).


Lina

2 comments:

watie wyyn said...

tulah best kan keje gomen ni!(eh, akak keje gomen kan?)

len kali soh diaorng bg fm tau..pastu k.az bg la org..hihi

Lina said...

watie wyyn

yer kak az keje gomen la ni hehe...ohhh yeh nanti lar klu lebih kak az bg ek :)