Tuesday, March 1, 2011

Hidung Berdarah

sian qistina.  dah 2 hari dia selsema.  tup tup pagi ni bila mandi nak gi sekolah tu ada darah lak keluar daripada hidung dia.  aku ni biasalah bila benda-benda cam tu jadi kat anak mulalar panik semacam.  terus cam nak nangis masa bagitau ke en khairol.  en khairol pun kata mesti panas kat dalam ni.  lepas lap-lap darah semua tu, suruh qistina mandi dan cakap tak payah pergi sekolah hari ni.  bila cakap cam tu eh boleh suka lak dia hehe.

masa sampai kat rumah aki dia, aki dia terkejut la pulak sebab hari ni hantar 2 orang hehe.  aki dia bila qistina atau amsyar demam ke apa memang risau kemain.  baru kejap tadi telefon tanya camne qistina, aki dia kata ok dah.  takde dah keluar darah ke apa.  aku pun lega lar sikit.  hopefully qistina akan semakin sihat petang nanti.  tak payahlar cuti sekolah lama sangat.

Lina

3 comments:

ejulz said...

semoga qistina cepat sembuhh.. :)

Jangan lupe singgah n komen k.. :)

New Entry "Suami penyayang.. "

atty's said...

fir pun selalu gak berdarah hidung..sbb tu kty selalu bawak mandi kolam .ke sungai ke..doc kata panas dalam

rizaros said...

ltak ais kat idung die :)
salam pkenalan.. datang dr blog ben..
jom follow sy jgak untuk smangat sy bblog :)
maceh...