Tuesday, February 8, 2011

Lewat

pagi ni aku lewat sikit sampai ke ofis.  lewat 4 minit huhu.  sebabnya qistina buat perangai menangis bila kejut bangun tidur.  sampai aku terpaksa mengeluarkan suara tahap tertinggi punyer huhu.  kesannya aku dengan en khairol lewat.  sampai bertekak sekejap dengan en khairol ye lar aku nak gerak dulu dia suruh gerak sekali lak padahal jalan lain-lain.  eiii geram betul jadinya dahlar dah lambat huhu. 

bila sampai ofis hehe call semula en khairol.  mana boleh wooo gaduh lama-lama.  buat suara manja-manja sikit tanya en khairol sampai pukul berapa semua.  dia pun kata lewat sikit.  gelak-gelak pulak dia cerita bila hantar qistina pulak siap cakap kat en khairol lambat hantar dia sebab kawan-kawan semua dah ada.  aikksss sebab dia kitorang lewat boleh pulak cakap ayah dia hantar lambat.  hai anak...anak...


Lina

4 comments:

Nina Juliana said...

huhuhu... mmg angin gak la kan bila kejut bgn pagi kena duk bising2 gitu.. asam garam layan kerenah anak2 mcm tu la..

atty's said...

kelakar qistina..dia lewat..leh salahkan ayah lak ye ..

Lina said...

nina juliana

itular bab bila kejut nangis tu mmg hangin sungguh...serba serbi jadi lambat...layankan je lar

Lina said...

atty

itu lar kak ty ayah dia pulak disalahkan padahal semua sbb dia tp bila pk kerenah anak2 ni kelakar