Sunday, January 30, 2011

Yusuf Karim dan Khairul Fahmi

aku rasa di sebalik kemenangan pasukan Kelantan dalam perlawanan Piala Sumbangsih tadi, yang paling menjadi sebutan tentulah tindakan pengadil menghentikan perlawanan sekejap.  memang berani dan tegaslah keputusannya.  ye lar penyokong semua tak berdisiplin.  orang kata jangan bawa mercun bawa juga.  last last sebagai pengajaran ha hentikan perlawanan.  kalau nak tengok pasukan sendiri main jangan main mercun.  respek lar sama Yusuf Karim.

tahniahlar kepada pasukan Kelantan atas kemenangan tu.  lagi manis Khairul Fahmi dianugerahkan pemain terbaik hasil undian Media.  memang bagus pun permainan dia.  oppss sejak bila pulak aku ni jadi penyokong Kelantan ni haha.  emmm...emmm...apa pun still sokong Pahang lar ohhh Pahang pun menang dengan Perlis 3-1.  ingat nak g tengok tapi cuaca sekejap hujan sekejap tak.  dahlah badan rasa tak sedap ni cam nak demam.

errr...errr... nak letak gambo Khairul Fahmi lar.  korang jangan maraa ekkk :) :)


gambar dari en google

Lina

2 comments:

armouris said...

tahniah Kelantan! Main bola jangan sampai cedera - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

Lina said...

armouris

betul tu