Thursday, January 20, 2011

Review Follower 8 - Anithaiman

nak cerita pula pasal follower aku yang seterusnya ni.  dari memula aku menceburkan diri dalam era pemblogan ni memang dia antara follower terawal aku.  pernah jumpa masa pegi kenduri kat rumah ena.  kebetulan pulak en khairol kenal suaminya.  

nama blognya mengambil sempena nama anak-anaknya, anith dan aiman tapi dah bertambah sorang lagi sebenarnya syafiq.  jadi seperti mana nama blognya isi blognya sama lar juga berkisar mengenai anak-anak dia.  di samping itu ada juga kisah family, pasal kerja dan macam-macam lagi.  

dulu pernahlar follower aku ni menyepi sekejap disebabkan kebizian yang melampau tapi sekarang dah kembali aktif melampau-lampau lak hehe.  baiklah korang boleh berkenalan lebih lanjut lagi dengan follower aku ni dengan klik link di bawah yer.


Lina

2 comments:

Eda said...

ah...lambat lg...huhuhuhu..;-)

anith aiman syafiq said...

thanks coz review kan blog saye....