Sunday, January 23, 2011

Rasa Rindu

bukan rindu kat en khairol yer tapi rindu nak melancong.  bukan nak melancong ke luar negara tu tapi dalam negeri jer.  rindu nak melancong macam masa pergi ke Penang dan Taiping dalam hujung tahun 2008.  masa tu tengah mabuk-mabuk ngandungkan amsyar.

aku dah suarakan kat en khairol...dia ok jer cuma tak fikir lagi kali ni nak pergi negeri mana lak.  lagi satu kena kumpul duit dulu lar.  takkan nak jalan-jalan pakai air jer kot hehe.  harap-harap dapatlah jalan-jalan tahun ni.  kalau korang nak tau macam mana trip aku ke Penang dan Taiping tu bolehlah baca entry-entry di bawah ni.



Lina

7 comments:

Fairyfarina said...

sy pun suka g taiping...romantik!!!

Ena Qalinsya said...

bestnye la ko kan..
aku sorekan kat laki aku, tak dilayan pun huhuhu.. wat plak anak2 masih kecik gpun wit tu la..kalo bawak sket nnt tak puas ati plak tak dpt coping kan.. ko takpe la dh nek taraf EO :P

Lina said...

fairyfarina

setuju! taman tasik tu romantik dan klasik kan

Lina said...
This comment has been removed by the author.
Lina said...

ena qalinsya

hahaha ko ayat lar lebih2 skit kat ayen tu...alar nek eo pun gaji bukannya byk sgt pun naiknya...lgpun nak tggu duit cukup smpai bile pun x gi maner hehe

anith aiman syafiq said...

cuti raye cina nie ingat nak pegi melaka bwk anak2 gi bercuti. haaa taiping pun ok gak 2. syok cuti2 nie bwk anak2 gi jejalan, kenal tempat org.

princeduyong said...

memeori terindah....