Wednesday, January 12, 2011

Penangan Tupperware

ok aku mengaku aku dah terpikat dengan tupperware.  sebenarnya dah lama dah aku tengok geng-geng ofis aku sorang-sorang usung tupperware tapi masa tu taklah terpengaruh sangat.  cuma sekarang ni rasa 'jatuh cinta' lak hehe.  ye lah setelah tau dan yakin akan kualitinya apa salahnya kan.

dalam 2 bulan ni jer aku dah beli berapa dah barang tupperware.  dah berapa kali aku bawa balik tak ada pula en khairol cakap apa-apa.  hari Isnin lepas bila aku bawa masuk kereta uikkss en khairol ada bunyi-bunyi lak.

"hai ada lagi tupperware...awak beli ke apa.  ke takut abang bising tu yang bawa balik satu-satu tu?"

heheh aku senyum-senyum manja jer...alar aku tau en khairol tak marah kalau aku beli sebab dia tau kalau aku beli banyak tu maknanya eloklah barang tu.  dia tau bini dia ni pandai guna duit kan...kan...kan...:D

gambar : en gugel

kalau nak tahu info pasal barangan tupperware ni boleh pergi ke http://www.tupperware.com

Lina


No comments: