Monday, January 10, 2011

Layan Drama Korea


sekarang ni tengah layan korean drama, He's Beautiful di 8TV.  masa mula-mula tak lah tengok sama tapi bila dah nak dekat ending ni cam best la pulak. kisah seorang gadis yang menyamar sebagai lelaki bagi menggantikan abang kembarnya yang tengah sakit untuk menganggotai satu kumpulan nyanyian.  konfliknya timbul bila semua ahli kumpulan tahu identiti sebenar gadis tu dan ketua kumpulan tu jatuh cinta dengan dia.  nak lagi best salah seorang ahli kumpulan tu sukakan gadis tu juga.  aku pun tak pasti ada lagi berapa episod entah hehe.  apa pun aku layanlar selagi ada.

Lina


1 comment:

I AM ME said...

dah tau ending die mcmane. hahaha.
tp agak nyampah tgk abang rmbut itam tu, ego ya amat. pdhal suke kat pmpuan tu. huh.