Sunday, January 23, 2011

Kisah Orang Bujang

korang pernah tak berjiran dengan orang-orang bujang?  ye lar budak-budak bujang yang menyewa especially bujang perempuan.  ni nak cerita ni bukan nak jaga tepi kain orang yer tapi emmm takpelar aku cite dulu yer.

biasalah kalau duduk bujang ni kalau dalam rumah agaknya pakai seluar pendek, singlet.  yang aku pelik tu kenapalar bila keluar rumah tu pakai cam tu juga.  memanglah keluar sekejap jer tapi tak tau kan tiba-tiba ada jiran ker keluar, ada orang lalu ker.  aku dengan en khairol dah berapa kali terserempak dengan salah seorang budak bujang tu lar.  pakai seluar pendek dengan singlet.  tau pula bila nampak kereta kitorang terus berlari masuk rumah.  en khairol pun dah geleng kepala dah.  dia pulak rasa malu.

janganlah ingat ohhh masa tu jiran tak ada bolehlah keluar kejap ambil barang dalam kereta ker ntah buat apa lar.  tak boleh ker sarung sekejap seluar panjang dengan t-shirt ker kan pas tu dah masuk rumah cabut lar.  bukan apa malu lah dengan en khairol dan anak-anak.  qistina pun pandai dah tanya "wahhh kenapa kakak tu seksi, mama?"  aduss nak jawab apa kan.

harap-harap kalau ada orang-orang bujang yang baca blog aku ni janganlah terasa lak.  bukan semua macam tu segelintir jer.  aku tau budak tu pun bukan sengaja tapi takkan tak boleh pikir kan.  bukan apa manalah tau kalau orang lalu dengan kereta ternampak ker, mulalah lalu ulang-alik depan rumah,  jiran-jiran yang mulut kepoh nampak ker dah jadi gossip lak.  tak salah nak pakai macam tu tapi pandai-pandailah kan.

Lina

4 comments:

Ayen Giggs said...

Klu gitu pasni blhlaa en Ayen Giggs pegi jalan2 umah pn Lina ngan en kerol ek,hehehehe......

Ena Qalinsya said...

tol ke en kerol geleng n ase malu tu? hikhikhikhik... amboi yg atas tu, laju jekkkkk

Lina said...

ayen

eh...eh...cpt jer dier ek

Lina said...

ena qalinsya

betul ena...laki aku tu kan pemalu hikhikhik...ntah org tu klu bab2 ni mmg cpt...babap skit ena haha