Friday, January 7, 2011

Kenapa Perlu Merungut?

kenapa sesetengah orang ni suka merungut?  kena macam ni, merungut.  kena macam tu pun merungut.  ada saja yang tak kena.  bukan ke baik kalau fikir macam mana nak selesaikan perkara tu?  ini tak bila tak kena komplen...komplen...komplen.  boleh selesai masalah ke kalau macam tu?  apa pendapat korang ek?

Lina

3 comments:

ina said...

Sebab..salah satu sifat manusia ialah tak pernah bersyukur dengan ape yang mereka ada...sebab tu selalu merungut...huhuhu....

azrinrahim said...

kadang-kadang ayie pon merungut juga..tpy cuba kita liht balik..dengn merungut pasti sesuatu perkara yang dipertnggungjwabkan tidak dpt dilasanakan .. so, terima dgn hati yg lapang untuk menjalankan tugas tersebut..

atty's said...

kalau merungut2 je keje tak jalan tu yg payah ..