Tuesday, January 25, 2011

Cerita Masa Hi-Tea

ada aku bagitau pada entry sebelum-sebelum ni yang aku pergi Hi-Tea anjuran Puspanita.  majlis bermula jam 3.00 petang.  ramai juga yang hadir, penuh tempat tu.  antara program adalah demo kecantikan, karaoke dan cabutan bertuah.  di sini aku kongsikan gambar-gambar masa Hi-Tea tersebut.

Restoran New Horizon tempat majlis diadakan.


Suasana semasa majlis.

bersama Kak La, member ofis aku

antara menu yang disajikan.  yang macam kek gulung tu kan sangat-sangat sedap.  dibuat dengan isi ayam.

ada nasi goreng dan mee hun goreng

ini masa demo kecantikan.  aku tak amik port pun sebab sibuk makan, laparrrr!!!

acara yang ditunggu-tunggu, cabutan bertuah lah tapi nombor aku ni langsung tak bertuah huhu.  hadiah ada 50 tapi satu pun tak lekat.  memang kalau bab-bab cabutan bertuah ni aku memang tak bertuah.

Lina

2 comments:

atty's said...

Takpe tak dpt lucky draw.janji dpt makan

dah klik hb ,.

ejulz said...

waaaaa.. sedapnye..