Wednesday, December 8, 2010

Usaha! Usaha!

adusss masih lagi gagal nak kekalkan momentum untuk postkan satu hari satu entry.  tengok ni pun dah 3 hari blog aku tak update.  susah juga sebenarnya ek.  memang aku salute lah kat blog korang yang boleh postkan entry bukan saja 1 tapi 2, 3 entry satu hari.  walau apapun aku akan terus berusaha hingga berjaya.


Lina

2 comments:

Ayen Giggs said...

Usaha tangga kejayaan,hehe.....

Sitisifir10 said...

Mmm..saya tak disiplin jugak...tapi kalau hari terover rajin tu memang buat scheduled siap2...tp kene pastikan entry tu tidak basilah...utk pastikan tak basi pulak kene pastikan ia ada manfaat :)