Tuesday, December 14, 2010

Terima Kasih Daun Keladi



walaupun tak dapat nak menjejakkan kaki ke MAHA tapi dapat juga cenderahati MAHA.  terima kasih banyak-banyak kepada member ofis yang mengingatiku.  lain kali kalau korang pergi mana-mana bagilah lagi yer :))


Lina

6 comments:

mush said...

oouuhhh saya pun tak sempat menjenguk MAHA hari tu, walau ramai member opis bertugas di sana...

MUSH

Ayen Giggs said...

Untunglaa u....Satu je ke die bagi,kuikuikui...

Magrib said...

x p maha.. dpt cenderahati pown jadi la kan???

hehe.. blog anda menarik.. follow anda..

Lina said...

mush

sama lar kita, tak tau lar bile taun bole pegi

Lina said...

ayen

mmg untung...satu jer dpt en ayen...diulang skali lg satu je yer :)

Lina said...

magrib

tu lar kiranya ada jglar kenangan hehe...oh mekasih jd follower