Friday, December 3, 2010

Taman AstaSUKa









ikut dan aku je bubuh nama taman tu padahal bukan itu namanya huhu.  ini kisah malam minggu yang lalu.  boring-boring duduk kat rumah kami keluar jalan-jalan kat pasar malam Jalan Gambut.  balik jalan-jalan kami lepak sekejap kat satu taman ni.  taman ni kat ofis aku tapi tak pernah lepak kat situ.  waktu malam lagilah pulak padahal ada lampu bagai.  so untuk memanfaatkan taman tu kami pun lepak ambil gambar semua.  emmm cam ada plan lak tahun depan boleh buat tempat buka puasa selain kat padang MPK tu hehe.


Lina

2 comments:

Ayen Giggs said...

X canteklaa name 'astasuka' tu.Baik letak name taman sejemput lagi best kan,kihkihkih....

Fieza79 said...

pelik je kan nama tu...tp jnji tmpt best..!