Friday, December 10, 2010

Cucu?

introducing my grandchild!  eh biar betul, muda-muda dah ada cucu ker...muda lar sangat ;).  eh ni cerita betul tak tipu tau haha.  ok...ok sebenarnya ni cucu kak ipar aku iaitu kakak en khairol.  so kalau cucu dia jadinya dengan aku and en khairol  cucu sedara lar kan...kan...kan... tapi tu lar aku still tak pasti nak bahasakan diri aku macam mana dengan cucu aku ni hehe (sebab perasan muda).

qistina dengan anak sedaranya haha nasiblah mak sedara dengan anak sedara lebih kurang sebaya. oh yer cucu aku ni lelaki. lahir pada 30 November tak silap.  namanya emmm tak ingatlah sebab panjang sangat, yang ingat muhamad jer.

ha ni yang kakaknya, panggil gegirl.  yang ni sebaya dengan amsyar.  nanti masuk sekolah sama-samalar kan.  so anak-anak aku dengan cucu sedara ni boleh jadi genglar nanti sebab dah sebaya jer masing-masing. 


Lina

2 comments:

Ayen Giggs said...

Tua dah yek u ni,huhuhu.....

Nina Juliana said...

tahniah.. nek na... hehehe..