Sunday, December 12, 2010

Cerita Hari Sabtu

aktiviti hari Sabtu tak adalah banyak sangat.  pagi aku pergi main badminton.  en khairol lak kene keje so anak-anak terpaksalah hantar rumah mertua.  main badminton bukan sebab nak masuk bertanding yer ataupun nak lawan Wang Yihan tapi nak execise keluarkan peluh.  lagipun seronok jumpa ofismate selain kat tempat kerja.

Wang Yihan : pemain badminton Cina yang aku minat

oleh sebab en khairol keje jadi aku balik rumah sendiri lar.  tumpang member ofis sekerat jalan and jalan kaki sampai ke rumah.  nasib baik dewan badminton dekat jer dengan rumah aku. 


petangnya aku kena sakit kepala la pulak.   mungkin sebab lambat makan. sib baik anak-anak tak ada kat rumah so bolehlar rehat sikit.  rehat apanya... patutnya tidurlah kan tapi aku bantai layan hindustan la pulak.  syok pulak tengok cerita hindustan.  dekat pukul 6 baru en khairol balik.  ingat sama-samaa nak ambil anak tapi sebab aku tak larat so dia pergilah sorang. 

kebetulan lak dua2 cerita hindustan yang aku tengok tu lakonan Dino Morea yang hot!

so itulah cerita hari Sabtu yang tak berapa meriah haha.  harap-harap hari Ahad lebih mengujakan.  emmm...agaknya apa ek nak buat hari Ahad?

 
Lina

2 comments:

Ayen Giggs said...

I pun suke gak kat Wang Yihan tu tp Ena Qalinsya lagi i suke tau,hehehe.....

Lina said...

ayen

apa kene mengena lak :p