Wednesday, November 17, 2010

Mr McDonal Yang Cool

adusss ini anak sapelar yang duk atas riba aku ni.  mentang-mentang lar aku duduk tak bergerak-gerak atas kerusi ni ko sedap-sedap jer ye.  eh...eh...nak amik gambar yer ok cheeseeeeeeeee!!!

alamak tambah lagi sorang lak.  nasib baik korang berdua ni comel, cantik, cute, encem (wahahaha ayat tak bole blah).  takper...takper...aku kasi can...senyum...senyum...

eh tak turun-turun lagi diorang ni tak puas-puas lagi ker bergambar...kedai aku dah tutup dah ni balik la woiiii!!!

fuhhh sorang dah turun tinggal sorang lagi ni pulak

alamak...naik semula ker!  tolong! tolong! janganlar tutup mata aku ni tak nampak lar tapi senyum tetap senyum...sape lar mak bapak budak-budak ni cepatlar sikit ambil diorang ni bawa balik huhuhu.

hahahaha ini masa aku bawa qistina makan pizza kat megamall.  request orang demam.  budak-budak sekarang ni demam bukan tak ada selera makan tapi selera bertambah-tambah pulak.  masa tu dah pukul 10 malam dah kedai dah tutup kebanyakannya.   terima kasih yer 'mr mcdonald' sebab merelakan diri bergambar dengan diorang kuikuikui.


Lina

No comments: