Friday, November 26, 2010

Melayan Anak-Anak

sebab dah lama tak bawa budak berdua ni mandi kolam so hujung minggu lepas kenalah melayan request qistina.  jadi mamanya ni pun bukalah kolam segera tu (cam mee segera lak).  nak bawa ke kolam betul payah kan jadi kolam segera pun jadilah.  lagipun qistina tak kisah asalkan dia boleh main air banyak-banyak.








memang sampai puaslah diorang mandi.  sampai dah gigil-gigil kesejukan, biru-biru dah bibir haaa nak lagi korang!  mama bagi peluang ni hehe.  biasanya kalau main air ni penat so malamnya dua-dua tidur awal.  senang keje mamanya huhuhu.


Lina

6 comments:

atty's said...

budak2 mmg sukakan main air..
fir pun suka sgt kalau dpt g swimming

.::Lynn::. said...

seronoknya...

Ayen Giggs said...

Yelaa memang senang ckit mama buat keje klu anak tido awal.....(i ikut jln lurus ni tau,x melencong pun)...huahuahuahua.

Lina said...

atty

budak2 mmg cam tu la kan kak ty

Lina said...

lynn

mmg seronok

Lina said...

ayen

ehhh i pun baca lurus jer tau x bengkok2 pun :)