Thursday, November 25, 2010

Horeeeee Dah Melepasi Angka 100!!!



memang berbaloi-baloi aku join entry blogger baru kat blog ben ashaari tu.  memang tak rugi langsung.  hari ni bila aku buka blog berderu-deru follower aku bertambah dan sekarang ni dah pun melepasi angka 100!!!

sukanya aku!!! sukanya...sukanya...sukanya!!!  terima kasih ben ashaari sebab buat entry tu dan terima kasih juga kepada semua rakan-rakan blogger yang telah menjadi follower. 

masih belum terlambat untuk korang yang nak join.  sila klik kat sini.


Lina

10 comments:

atty's said...

Tahniah na..tak lama lagi .lagik ramai .

- zuriey - said...

tahniah...chaiyok2

Ayen Giggs said...

X pandailaa......Blh tolong ajarkan,hehe...

Lina said...

atty

mekasih kak ty...saje2 je nak puaskan ati

Lina said...

zuriey

mekasih juga

Lina said...

ayen

ye ke x pandai...cam x caye jer huhuhu tp tak kisah nak tolong ajar

Nina Juliana said...

mmg berbaloi2 gitu..

Sidratul Muntaha said...

congrats..
sabar itu indah lina..
ahaha

Lina said...

nina juliana

yup berbaloi2

Lina said...

sidratul

thanks ayu...akhirnya kesabaranku terbalas jua