Wednesday, November 24, 2010

Entry Secoet

hari ni hari ketiga aku bertugas sempena persidangan dewan.  selalunya kalau hari-hari aku bertugas ni memang penatnya lebih daripada biasa.  ye lar asyik dengar tape jer.  bengang juga kepala.  kalau pukul 9 malam tu memang dah mengantuk.

yang bestnya masa bertugas ni tang makan lar.  makan kan di provide jadi tak payah nak pikir-pikir nak pergi makan kat mana semua.  lagi satu boleh tahu perkembangan negeri sendiri.  apa masalah kat daerah-daerah semua.  kenal wakil-wakil rakyat.  macam-macamlah pengetahuan yang dapat.

yang tak bestnya bila balik pejabat sekejap kerja menimbun-nimbun lak menanti.  sebab tak cukup masa tengok mana yang urgent jer.  yang tak berapa urgent bolehlah tunggu esoknya pulak.

oklah malas nak membebel panjang-panjang.  ni sebab nak cuba postkan sehari satu entry.  tu yang jadi entah apa-apa punya entry.


Lina

2 comments:

- zuriey - said...

mesti ramai kenalan orang2 besar ni..

Lina said...

zuriey

pandang dari jauh jer org2 beso tu