Friday, October 15, 2010

Rahsia

rahsia di persekitaran kita yang memang patut kita tahu tapi orang luar lebih tahu.  bila orang luar tanya kita tapi kita cakap tak tahu dan orang luar tu tak percaya sebab sepatutnya kita dulu yang lebih tahu.  apa yang patut anda rasa? sakit hati? ignore jer? malu? buat-buat tahu? buat-buat tak tahu? marah?

korang paham ke apa yang aku tulis ni?

tak paham? 

cuma nak luahan perasaan...


Lina

12 comments:

atty's said...

lina , kty buat2 paham je..hehehe

Ena Qalinsya said...

hahahaha bawak bersabooo... yg pasti bile nak amik adiah baby ko ni... ke kira nak kensel jek ekekeke

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Kenal.

nak paham kan jap...............

hehe..

relevan said...

Salam..lama kome tak jengah sini..

Moge sihat sekeluarga yer..

Ayen Giggs said...

Baru balik keje letih2 pastu bace pulok n3 ni lagilaa bertambah2 letih rasenye.....huhu.

shamsulkamar said...

buat bodoh je laaa...heheheheh

Lina said...

atty

hehehe klu x paham pun xper

Lina said...

ena

mmg bersabo lar ni...adusss ko suh jer pap sana anto bole dok huhu

Lina said...

azrina

salam perkenalan

Lina said...

relevan

alhamdulillah sihat...mekasih

Lina said...

ayen

sape suh u baca hehe

Lina said...

shamsulkamar

nak buat bodo tu lar payah haha