Friday, October 15, 2010

Jumpa Pelakon Pondok Buruk

drama Pondok Buruk telah menjadi salah satu signature beliau yang paling diingati.  bagilah apa saja watak, beliau akan memberikan yang terbaik hingga kita yang menonton ni pun terasa lakonannya.  aku ni nak kata peminat tegar, tak lah juga tapi kalau tengok dia berlakon memang tak rugilah.

atas inisiatif PUSPANITA Cawangan Negeri Pahang telah berjaya membawa antara pendokong watak-watak ibu yang paling berkesan iaitu Puan Fauziah Nawi ke Kuantan untuk Seminar Keyakinan Diri.  aku pun tak lepaskan peluanglah hadir ke seminar tu.  nak jumpa artislah kata kau!!!


sepanjang seminar selama 1 hari tu banyak juga tip-tip berguna yang dikongsi oleh beliau terutama dalam bidang pengacaraan majlis.  di samping itu beliau juga tak lokek untuk berkongsi segala pengalaman beliau sebagai pelakon.


selesai seminar aku pun tak lepaskan peluang bergambar kenangan dengan ibu Fauziah Nawi. 


Lina

2 comments:

Ena Qalinsya said...

kless ko lina...
siap dpt plok ngan fauziah nawi lg.. nnt aku nak plok ngan fauzi nawi la plak ekekeke

Lina said...

ena

nak peluk fauzi nawi!!! kang kene rejam dgn lisdawati hahaha