Friday, October 22, 2010

Jerebu oh Jerebu

patut lar 3, 4 hari kebelakangan ni kalau keluar waktu malam nampak macam berasap jer.  tanya juga en khairol ada mana-mana tempat terbakar ke ataupun jerebu?  mata lak pedih-pedih jer.  kesian kan kita kalau negara jiran ada pembakaran terbuka kitaaaa juga yang kena tempiasnya.  bukan tempias sikit-sikit banyak tu.  kita kalau nak buat benda-benda mesti ingat kat negara jiran...jangan sampai jiran marah, tersinggung, kecil hati.  baik sungguh kita ni kan...kan...kan...?


Lina

6 comments:

relevan said...

Jangan lupa pakai topeng untuk keselamatan hidung..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Lina,


sungguh tak perasan kekelabuan tu pasal malam memang tak keluar.

Hari ni dah pun hujannnn.

Ayen Giggs said...

Jerebu ke???...i kluar mlm x nampak pulak berasap tp nampak gelap je,hahaha...

Lina said...

relevan

thanks atas ingatan

Lina said...

azrina

ada tempat2 kot yg nampak

Lina said...

ayen

emmm kat tempat terang2 yer en ayen especially kat bawah lampu jalan tu hehe