Thursday, October 14, 2010

Bowling...Bowling...and Bowling

emmm...ofis aku memang dah addicted dengan bowling.  untuk tahun ni jer dah 3 kali buat pertandingan bowling ni.  mungkin sebab bowling ni senang nak urus dan ramai juga yang minat. 

ok pertandingan bowling kali ni agak berprestij sikit (wahhhh berprestij kata kau haha) sebab ada piala pusingan yang nak direbutkan.  kali ni yang dipertandingkan adalah juara kumpulan dan keseluruhan.  jadi piala pusingan tu akan diserahkan kepada bahagian yang mendapat mata tertinggi secara keseluruhan.


antara hadiah-hadiah yang menjadi rebutan termasuk piala pusingan

bergambar dah menjadi acara wajib

bersama sebahagian ofismate

aku dapat nombor berapa ye? hehe biarlah rahsia tapi kalau aku letak gambar mestilah lumayan kan.


semua staf bergambar kenangan bersama dengan TSUK O

jadi untuk pertandingan kali ni piala pusingan telah berjaya dibawa pulang oleh Seksyen Pembangunan Organisasi...seksyen akulah tu tapi lain kali tak berani nak cakaplah sama ada berjaya atau tak mempertahankan kejuaraan.  apa-apa pun memang enjoy la main kali ni.



Lina



6 comments:

ina said...

Wah..bestnye...dah lame tak maen bowling nih...jeles...jeles....

Lina said...

ina

xpe...xpe...bawa dulu yg dlm perut tu nanti dah bersalin haaa taun depan bolelar main

Ayen Giggs said...

Tahniahlaa....ni mesti mendpt tunjuk ajar dr juruletih yg berpengalaman kan,kihkihkih....

Ena Qalinsya said...

lama tak men bowling..
weh bila kita nak berentap?
takut aku dah lupa skill membaling ni hehehehe

Lina said...

ayen

hahaha nasib jer menang tu

Lina said...

ena

aku no hal bile2 masa pun bole