Saturday, March 13, 2010

Pertandingan Badminton BPSM 2010

Salam semua...

Selepas Pertandingan Bowling, ada pula Pertandingan Badminton.  Aktif sungguh ofis aku awal-awal tahun ni buat sukan tapi best juga kan dah lama aku tak bersukan.  Pertandingan diadakan di Dewan Kompleks Penyayang, Jabatan Kebajikan Masyarakat, Kuantan.  Semuanya bermain secara berpasangan yang dibuat secara undian juga.

Para jelitawan BPSM bergambar dahulu sebelum bermain.  Bergambar memang harussss!!!


Bersama partner aku, Kak Hera.  Gigih tu cari baju dan seluar, baru semangat sikit nak main.


Yerrrr itu dia aksi aku hehehe cam berposing lak gayanya.


Alhamdulillah juga aku berjaya membawa pulang hadiah walaupun mendapat tempat ketiga.  Kira ok lar tu kan.  Motif masa terima hadiah berbaju kurung pula?  Sebenarnya pertandingan tersebut diadakan pada hari Sabtu.  Disebabkan ada masalah teknikal hadiah diberikan pada hari Isnin, hari bekerja.  Itulah sebabnya semua orang kelihatan kacak/jelita ye hehehe kalau tidak mesti berkilat-kilat je muka memasing dalam gambar berpeluh-peluh kalau hadiah dapat hari Sabtu tu hehehe.

Lina