Sunday, March 7, 2010

Happy Birthday Qistina


Salam semua...

Today is my little princess's birthday!!! Sekejap je dah 4 tahun umur kakak.  Rasa macam baru lagi lahirkan kakak.  Selama 3 tahun 5 bulan you are the only baby in our life.  Semenjak dah ada Amsyar Iqbal mungkin kakak rasa mama dan ayah selalu ketepikan kakak, abaikan kakak tapi percayalah tak pernah sekelumit pun di hati mama terdetik menyisihkan kakak.  Selama ini kakaklah penyeri hidup mama dan ayah jadi mana mungkin mama dan ayah nak sisihkan kakak begitu sahaja.

Walau apapun kakak tetap anak kesayangan mama.  Masih teringat lagi kisah pahit terjadi satu ketika dulu yang sehingga kini masih membuatkan mama trauma dan mama harap, sangat-sangat berharap mama tak akan lalui lagi detik tersebut.  Lebih-lebih lagi sekarang ni macam-macam berita mengenai penderaan, kehilangan, buang anak dan sebagainya yang membuatkan mama tidak sanggup kehilangan kakak.  Alamak, emo la pula apa yang aku tulis ni tapi luahan hati aku ni berdasarkan senario yang berlaku sejak akhir-akhir ini.

Kakak...Selamat Hari Ulang Tahun mama ucapkan.  Mama berdoa kakak menjadi seorang anak yang solehah, taat kepada ibu bapa dan ajaran Islam kita ni.  Mama juga berharap kakak menjadi seorang insan yang cemerlang, gemilang dan terbilang baik di dunia dan di akhirat.  Sesungguhnya kakaklah insan terbaik di mata mama.

Salam sayang mama ucapkan.  I love u soooooooooo much!!!


Lina