Friday, March 5, 2010

Blogger dan Hadiah

Salam semua...

Ok ni nak cerita pasal tukar-tukar hadiah lak.  Mula-mula nama aku dipanggil sebab dicabut oleh Firahadifa.  Kemudian aku pulak buat cabutan nak bagi hadiah aku pada blogger mana.

Inilah dia Firahadifa sambl mendukung anak lagi.  Terima kasih ye Fira dengan hadiah yang amat cantik.


Ni pula blogger yang bertuah menerima hadiah daripada aku.  Sebelum tu nak minta banyak-banyak maaf sebab aku tak ingat nama dia ataupun nama blog dia.  Ya Allah puas mengingat tapi tak dapat juga.  Kawan-kawan tolonglah aku ye kalau tau tu bagitaulah aku. Puas aku cari dari satu blog ke satu blog tapi tak jumpa ke aku tak perasan.  Walau apapun harap gembira dengan hadiah saya yang tak seberapa tu yer.


Inilah hadiah daripada Firahadifa.  Mula-mula buka sampul tengok paperbag LG tu ingakan hp (hahaha berangan) rupa-rupanya handbag.  Cantik sangat-sangat i likeeeee!!!  Terima kasih sekali lagi ye Fira.

Itu je lar satu-satunya hadiah yang aku bawa balik.  Oklah tu daripada tak ada langsung kan. 

 

2 nombor bertuah ni pun tak membantu hehehe.  Memang tak ada luck aku hari tu. 


Lina

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

bertambah koleksi beg lina..
ekeke...
lawa tol ayu tgk beg tu.

Ena Qalinsya said...

tu sebab kerol dah curik luck ko aritu..tu pasai kerol menang n ko tak menang ekekke