Wednesday, February 24, 2010

Pertandingan Bowling Ofis Khairol

Salam semua...

Ok aku  mulakan entry aku yang tertunggak dengan entry ni yang punyalah lamanye terperam.  Ni kisah sebelum aku sakit mata.  Ofis Khairol ada buat pertandingan bowling awal bulan Januari lalu di Megalanes, Berjaya Megamall.  Aku pun pergilah meneman dengan anak dara aku.  Lagipun pertandingan tu dibuat pada waktu pagi so oklah kalau nak bawa Qistina.

Memang nak jadi rezeki Khairol dan partner dia dapat tempat kedua.  Nak jadi rezeki lagi dia jadi pemenang kategori jatuhan pin terbanyak.  Dapatlah bawa balik 2 hamper dan 1 piala pusingan. 


Hamper yang best


Piala yang menjadi kebanggaan Khairol



Kita close-up sikit apa yang ditulis kat piala tu.

Lina

3 comments:

Ena Qalinsya said...

bab piala yg tak tahan tu..
aku dr dulu nak sgt menang piala tp sygnye, asik jek menang tp tak penah dpt piala huhuhuhu

Lina said...

ena

tu lar psl buat aku jeles jer... krol riak lar sbb ada bukti klu dpt hamper kan cepat abis

Anonymous said...

Good fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.