Monday, December 28, 2009

Port Dickson - 3

Pagi hari kedua selepas sarapan pagi ada acara senamrobik poco-poco.  Aku sukalar sebab poco-poco kan aku dah expert chewahhhh betul kan ena kan hehehe.  Yang kelakarnya habis jer senam robik tu hujan turun dengan selebat-lebatnya disertai dengan angin yang amatlah kuatnya.


Mula-mula aku terperangkap kat pondok ni dengan Amsyar sekali.  Nyaris dah aku dan Amsyar basah kuyup.  Nasib baik ada office-mate Khairol datang ambil aku dengan payung kalau tidak memang demam lar Amsyar.  Oh yer Qistina dah diselamatkan oleh office-mate Khairol yang lain.


Ni yang terperangkap kat pondok satu lagi




Yang selamat famili famili yang berlari ke arah tepi dewan ni

Walaupun setengah jam lepas tu hujan dah berenti tapi masih renyai-renyai, sukan tetap tak dapat diadakan di pantai kerana pasir pantai basah dah becak.  Jadi sukan dibuat di dalam dewan di tingkat 1 hotel tersebut.  Antara acara-acara sukan yang dipertandingkan seperti gambar-gambar di bawah ni yer. 



Teka gula-gula.  Setiap keluarga satu penyertaan.  Khairol kurang 8 biji nak tepat hehehe takde rezeki.  Jumlah sebenar 83 biji, Khairol teka 75 biji.


Acara menganyam ketupat.  Aku tak masuk sebab aku terlalu terer hahaha


Acara baling buah dadu, kitorang masuk tapi tak menang


Belon-belon yang cantik sebelum dipecahkan



Acara pecah belon, Qistina tak masuk nanti belon entah ke mana dia ke mana


Acara junjung buku, Ena ko kenal tak yang depan sekali tu hehehe tapi hampeh tak menang pun sebab saat akhir dia jatuh huahuahua


Acara buat baju dengan suratkhabar lama, ni baju yang aku dan Khairol buat cantik tak kahkahkah tak menang juga

Ada satu lagi acara yang kami masuk iaitu baling dart pun tak menang juga.  Jadi, kesimpulannya ketiga-tiga acara yang aku dan Khairol masuk tak menang tapi jangan ingat kami pulang dengan tangan kosong.  Nanti aku cerita kat entry seterusnya.  Ada banyak lagi acara sebenarnya tapi aku tak snap semua.  Apa pun seronok tengok semua famili bersuka ria.

Lina