Friday, December 25, 2009

Pertandingan Bowling



2 minggu lepas ada staf kat jabatan aku anjurkan pertandingan bowling.  Aku pun joinlah sekali sebab dah lama kan tak main.  Nak kembalikan skill yang dah lama tak berasah hehehe.  Apa pun keputusannya mahalah teruk hehehe.  Daripada 10 orang peserta perempuan aku dapat no. 6.  Hehehe oklah kan bagi orang yang dah setahun tinggalkan dunia bowling ni.  Walau apapun aku berjaya membawa pulang sebuah hamper.  Lainlah Cik Ena kita dapat wang tunai heheheh.


Lina

7 comments:

Ena Qalinsya said...

huaaaargghhhhhhhhhhhhhhh sakit ati bila mengenangkan pe yg aku menangi.. aku lbh rela nak no.4.. ni mesti kerol punye angkara huh!

zieha said...

wah..aktif lagi korang gan bowling..k.zieha dah pencen dah..kah3x

hans said...

wow,bestnya pertandingan bowling

hans said...

sis..jom lawan bowling
kalau saya menang sis belanja makan
kalau saya kalah sis belanja makan
amacam?
hahaha

Lina said...

ena

jgn mara2 ok lar tu kan pe yg ko dpt tu hehehe

Lina said...

zieha

alar kak zieha dah pencen ker abis tu bola masuk muzium lar yer

Lina said...

hans

mmg best hans... alamak nape kak lina rasa cam kak lina kalah jer nanti hahaha tp kak lina on jer klu nak lawan