Thursday, December 24, 2009

Jalan-jalan Tengok Banjir

Ada masa minggu yang hujan lebat tu bukan yang minggu Awal Muharram yer tapi beberapa minggu yang lepas aku dengan Khairol sajalah jalan-jalan tengok banjir.  Kebetulan kami nak cari ikan sungai jadi haruslah pergi jalan menghala ke Sungai Lembing. 


Ni paras air longkang kat Kampung Jawa kat rumah mertua aku


Tengok tu dah nak sama paras dengan jalan dah


Ok ni paras air sungai masa dalam perjalanan cari ikan sungai


Yang ini keadaan banjir di kiri kanan jalan


Ini pun sungai tengok dah melimpah dah air


Peace brother!!!


Biasalah tiap kali musim tengkujuh ubi kayu memang famous

Lina

3 comments:

Ena Qalinsya said...

uihhh banjir ek kat kg.jawa?
berani tol kowang p sungai lembing.. dibuat terkandas dlm banjir, ha! tak ke naya bermalam berhari2 d sana hehehe

Ena Qalinsya said...
This comment has been removed by the author.
Lina said...

ena

kg jawa x banjir pun ena cuma air longkang jer penuh... aku pegi xdelar smpi ke sg lembing betul cuma separuh jalan jer