Wednesday, December 2, 2009

Amsyar Nak Meniarap












Tengoklah aksi-aksi Amsyar ni.  Sejak dua menjak ni itulah aktiviti dia saban hari kalau tak tidur.  Amsyar sekarang ni sedang dalam proses pembesaran yang seterusnya iaitu meniarap.  Dah banyak kali dia cuba tapi cuma kepala je tak lepas lagi.  Bila dah banyak kali cuba dan cuba mulalah dia bising mulutnya marah.  Kelakar pun ada bila tengok aksi-aksi dia nak meniarap bantal entah ke mana dia pun entah ke mana.  Tak apa sayang slow slow ye.


Lina

3 comments:

Ena Qalinsya said...

aduhhhh tercabar ibu fadzlin camni.. fadzlin serba serbi berat cuma kalo bg nenen tu kaki n bdn dia tak dok diam r tp kalo letak atas tilam, idak pun dia wat gitu huhuhu..jeles..jeles...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

geram haih nengok baby comey2 nih

hehehhehe

My Lovely Family said...

seronok kan bila anak mula nak belajar meniarap...