Saturday, November 21, 2009

Tahniah!!!

Hari Khamis lepas kan dah keluar keputusan UPSR.  Belah family aku ada sorang anak sedara aku yang ambil UPSR, belah Khairol pula ada 2 orang.


Yang aku tunjuk dengan anak panah tu anak sedara aku, Ika iaitu anak kakak aku yang duduk kat Johor Bahru.  Ini anak dia yang kedua. Alhamdulillah Ika dapat 4A 1B.


Yang peluk Qistina tu Nisa atau kitorang panggil Kak Chik, anak sedara Khairol iaitu anak kakak dia.  Sekarang ni diorang duduk kat Sarawak ikut ayah dia yang bertukar ke sana.  Kak Chik dapat 3A 2B.


Yang aku bulatkan gambar tu anak sedara Khairol, Aiman iaitu anak abang dia yang sulong.  Aiman sekolah Cina jadi banyaklar subjek yang dimbil.  Walau bagaimanapun Aiman cuma dapat 1A jer yang lain tak pasti dapat apa.  Tak apalah itu saja rezeki yang dia dapat mungkin bila naik menengah lain pula kan.

Itulah keputusan anak-anak sedara aku untuk UPSR tahun ni.  Tahniah kepada semua ya!

Lina

6 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

bestnya ika, dia mmg sangat rajin kan, mmg deserved sangat dapat keputusan elok mcm tu, eh anak busu ikmal pun upsr gak kan, siap dapat 5A lagi, tak menahan.. :)

Lina said...

nurulhuda/adlie

tu lar pandai gak pala otak dia kan hehehe... tu lar lupa kat ikmal kira dia lar harapan keluarga ekekeke... klu dpt masuk mrsm bagus tuh sbb sek tu kira luar bandar mmg ada harapan cerah

atty's said...

tahniah pd yg amik upsr..

Lina said...

atty

mekasih bg pihak

ikiqzana said...

taniah wat semua anak saudara lina..

Nurulhuda|Adlie said...

aah, suh la kalau dapat masuk mrsm ke mana2 suh pg, jangan jadi mcm along tu, sayang padahal otak bukan otak udang..