Wednesday, November 18, 2009

Shopping

Aku dah cerita dalam entry aku sebelum ni yang aku ada pergi shopping kat Parkson, Kuantan Plaza kan.  Jadi korang tengoklah gambar-gambar kat bawah ni yer.  Ni kat department cadar, comforter, bantal, memang murah giler giler harga.


Khairol tengah memunggah bantal kusyen hehehe



Qistina yang dah melepak kepenatan mengikut mamanya shopping.  Tengok sampai kereta sorong Amsyar jadi mangsa letak barang shopping.



Sesi pembayaran... bayar jangan tak bayar ye bang heheheh


Lina

12 comments:

salmal's said...

wahh mcm bezz je xtvt ni. hhhe .. harus pegi nihh kang abes.. eh baju BB yg dekat atas tu murah2 jugak ke lina ?///

Lina said...

mmg best klu tiba bab sopink2 ni sah hehehe... alamak x gi lar kat tmpt baju bb tu sal sbb kat tmpat cadar tu pun dah x cukup masa sbb dgn si Amsyar yg dah ngamuk2 rasa2nya murah gak kot pegi lar sal tp lmbat lg abis smpai 15 Dis

ediyan said...

Amboi sakan ye shopping... kalo dekat nk gak join hehehe..shopping utk umah baru....

atty's said...

aktiviti sopink memang besh ..

Lina said...

ediyan

sekali-sekala yan hehehe

Lina said...

atty

betul tu kak ty bole jadi terapi hehehe

Ena Qalinsya said...

giler tol ko memborong....
jeles plak aku...

ikiqzana said...

oo kt kuantan rupa nyer..

Nurulhuda|Adlie said...

wuuu soping, mcm lawa je comforter tu, mesti sedap je tido takmo bangun2.. hehe..

Lina said...

ena

sila jgn x jeles hahaha apa kata ko pegi lg ahakksss

Lina said...

ikiqzana

a'ah lar zana kat ktn

Lina said...

nurulhuda/adlie

nampak mmg cantik x tau lar nanti bila dah guna selesa ke idak