Thursday, November 19, 2009

Barang Shopping

Ok, apa barang-barang yang aku beli kat Parkson tu yer.  Boleh tengok gambar-gambar kat bawah ni yer.



Sepasang kasut untuk aku dan Khairol.  Mula-mula Khairol jer beli kasut tapi takkan aku nak tengok jer kan harus aku ngecek sekali ekekeke.


Ni pula untuk tilam untuk travel.  Harus juga dibeli senang kalau nak pegi mana-mana ke kalau tak cukup katil boleh bentang je kan.


2 biji bantal besar ni untuk letak depan tv.  Pandai Khairol pilih matching lak dengan sofa aku.


Ohh ini pula comforter dan 2 pasang cadar.  Beli comforter tu percuma 2 biji bantal.


Ni korang tengok lar harga comforter tu sebelum dan selepas diskaun.  Berapa peratus punya diskaun tuh.  Itu yang aku giler kejap hehehe tapi biasalar bila dah murah cam ni pilihan pun dah tak banyak.  Yang cantik-cantik banyak dah habis.



Ini pula harga 2 cadar tu.  Murah kan.  Sapa yang berminat tu cepat-cepat la pegi takut nanti kehabisan.  Bukan apa takut dah tinggal yang tak berapa cantik.


Lina

6 comments:

Ena Qalinsya said...

wahhhhh dlm kata sengkek tu upanye memborong sakan ko ek..
aku tak dpt p sana sbb giler nengok baju2 budak jek ihiks..

ikiqzana said...

berbaloi beli comfoter gan cadar ni.. siap dapt free gift lg..

ada lagi ker sale ni lina?

Lina said...

ena

hahaha simpan utk yg terbaik jer... tp tu lar leka kat tmpt tu x smpat nak g tgk baju budak

Lina said...

ikiqzana

ada lg zana smpai 15 dis, pegilar cepat

nsazwa said...

hahaha..saya pun pergi kat sale tu..pun beli bantal,cadar n comfoter..memang tsunami punya sale kan kak lina?..

Lina said...

nsazwa

gi jg yer... mmg tsunami abis, ribut sumer ada heheheh