Monday, November 2, 2009

Awan Dania



Sekarang ni kat Astro, selain layan ketiga-tiga CSI terutamanya CSI Miami sebab season yang baru dan juga Sehati Berdansa, cerita yang memang aku suka ialah Awan Dania.  Masa musim pertama dulu tak adalah aku layan sangat tapi bila musim kedua ni aku boleh minat lak.

Sebab apa aku minat ek, disebabkan karekter Dania tu lah yang dilakonkan oleh Scha Alyahya.  Memang giler sempoilah dia berlakon.  Dengan suara kasarnya, gayanya yang ganeh memang tak kontrol cunlah dia, siap kembang-kembang hidung lagi.  Seronok betul aku tengok dia berlakon, kelakar pun ada.  So, sape-sape yang tak pernah tengok lagi mehlah kita sama-sama tengok memang tak rugi.

Lina

5 comments:

Ena Qalinsya said...

aku kelmarin br leh tgk tv huhuhu.. aku ske gak cite2 ko tu n cte Awan Dania tu ske gak cuma tak bape bkenan ngat ngn Scha sbb melampau2 ngt sempoi dia.. cam over jek, takkan r stewardess camtu kot tp mmg enjoy gak r

BuLaN iTu aKu said...

heehhe..
suka tengok scha berlakon

Lina said...

hahaha tu lar pasal punyelah ganeh scha tu jd stewardess tp ntah sukalah

nsazwa said...

memang minat tgk awan dania...dari musim pertama lagi nani dah jatuh minat kat scha tu..sempoi giler la dia...setuju sgt bila akak kata tak control cun..memg siap kembang2kan hidung..nani tgk babak tu..kuakuakua...

Lina said...

nsazwa

hahaha mmg x control cun langsung kan