Wednesday, November 18, 2009

Amsyar Di Usia 3 Bulan





5hb yang lepas genap Amsyar 3 bulan.  Lambat sungguh aku update pasal ni kan.  Bukan apa bawa dia pergi cucuk pun lambat jadi entry pun lambatlar juga.

Seperti biasa bawa dia pergi ke Al-Farabi dan jumpa doktor yang biasa juga.  Alhamdulillah, tak ada apa-apa yang luar biasa hehehehe.  Berat dah bertambah ke 6kg, aktif dan membesar dengan normal.  Masa cucuk tu pun dia menjerit sekejap lepas dah cabut jarum terus diam.  Bagus... bagus... anak mama memang kuat.

Pada usia 3 bulan ni apa perkembangannya yer.  Yang ketara dia dah tahu time dia pagi-pagi naik kereta nak hantar ke rumah Akinya.  Ada sekali kami terlambat dari biasa apa lagi punyalah mengamuk macam kena pukul.  Ingatkan lapar sangat ke, kembung ke apa rupa-rupanya masuk je kereta terus diam.  Lepas tu bila dah sampai rumah Aki dia aku bagi mertua aku ke atau aku baringkan dia atas tilam terus mencebik.  Adusss lagi lar mamanya ni rindu-rinduan.

Sekarang ni dalam proses nak mengiring nak pusing untuk meniarap.  Sekali tu dia mengiring ngiring tak lepas punyalar marah dia sampai hempas-hempas kaki dia, merah-merah muka.  Kelakar pun ada tengok masa tu.  Macam-macam perangai si Amsyar ni.

Lina

13 comments:

ikiqzana said...

comel la baby amsyar ni..

neezareef said...

dh pndai ketawa tgk camera

salmal's said...

bulatnye mata amsyar .. semoga sehat selaluu ..

relevan said...

Baby Amsyar ni comel macam ibu nye atau papanye..?..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

Amsyar sangat comey...
=D

Lina said...

ikiqzana
yanie

mekasih atas pujian

Lina said...

neezareef

tu lar pasal pandai je dia sengih bile kita nak amik gambo

Lina said...

salmal's

heheh ikut mata mamanya... mekasih

Lina said...

relevan

klu comel tuh ikut mamanya lar ahakkss poyo jer ayat

Ena Qalinsya said...

jelesnye akuuuuuuuuuuuuu..
anak aku bila la nak leh menerap ni huhuhuhu

Nurulhuda|Adlie said...

comel comel, teringat yang amsyar suka2 masa mak pegang dia aritu, kelako je tengok..

Lina said...

ena

ala nanti menerap lar tu dia xnak kecoh2 ahakksss

Lina said...

nurulhuda/adlie

skrg nih dah terkekeh2 ketawa klu diagah