Monday, October 26, 2009

Time Raya

Lepas berpagi raya kat rumah mertua aku, aku sekeluarga pun bertolak ke rumah mak abah aku.  Nasib baik masa kami sampai tu baru nak mula sesi bermaaf-maafan.  So, layanlah gambar-gambar raya aku ni yer.



Sedang menikmati juadah di pagi raya



Sesi bermaaf-maafan




Khairol dengan anak daranya




Gambar sekeluarga.  Nasib baik dapat juga cari baju kurung yang yang lebih kurang sedondon cuma Amsyar je lar lain, tak sempat nak cari.  Takpe tahun depan masih ada jika dipanjang umur.





Keluarga besar Haji Mohamed Yasin dan Hajjah Zainap.  Itupun seorang anak sedara aku tak ada sebab buat perangai heheh.  Selalunya macam tu lah tiap tahun mesti ada seorang yang buat perangai macam ambil turn lak.


Lina