Tuesday, October 27, 2009

Alahai Anak-Anak Aku


Kakaknya macam ni


Adiknya pulak macam ni



Macam ni lah gayanya di hujung minggu bila aku ngan Khairol tak kerja.  Jadi, anak-anak taklah kene kejut pagi-pagi, aku biarkan je lar diorang tidur sampai bangun sendiri.  Selalunya kakaknya yang bangun lambat sikit tapi kalau dah sampai tengahari tak bangun-bangun memang aku kejutkan.  Adik dia biasalah bangun sebab lapar lepas tu tidur balik tapi automatik dalam kul 9 atau 10 pagi terjaga sebab tu time dia mandi.  Kalau lambat sikit mulalar ek ek bunyi.


Lina

8 comments:

BuLaN iTu aKu said...

hheheheheh alahaii
chumelnyeee

Ena Qalinsya said...

lewat gak anak2 ko bangun ek..
anak2 aku awal pagi dalam kul 6..7pagi tu dh riuh umah so tak dpt la makpak tdo lama ekekeke

Lina said...

bulan

itu lar bile tgk gitu comel lar pulak

Lina said...

ena

anak ko yg sulung tu dah bese bangun pagi sbb nak g skolah kan ni anak aku ni dahlar tdo lambat aduhh bangun pun lambat lar jdnye

pijaberry said...

alahai comel nye la anak2 lina dok terbongkang kat situ..

nsazwa said...

salam...
hmmm kak, masa tak de anak dulu kerap bangun lamabt masa hari minggu..tp sejak Azwa ada..kena ikut jadual tido dia..time dia tido baru boleh buat keje...nasibla...

Lina said...

pijaberry

cam tu lar pija bila hari minggu

Lina said...

nsazwa

sama lar kita nih, akak sejak ada si amsyar terkejar2 wat keje rumah masa dia tido