Sunday, September 20, 2009

Sticky Mode : Ucapan Hari Raya


Salam kepada semua.  Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
kepada semua kawan-kawan blogger dan sesiapa jua yang membaca blog ini.  Ampun dan maaf dipinta andai kata sepanjang kita berkawan di alam cyber ini ada yang tersinggung atau terasa hati dengan apa yang ditulis di dalam blog ini.  Saya cuma manusia biasa yang tidak dapat lari daripada kesilapan.
Sengaja buat entry ni awal-awal mana tahu tak sempat.  Ye lar nak dekat nak raya ni nanti sibuk dengan hal-hal lain lupa lak nak buat ucapan untuk semua.  Untuk kengkawan semua ambillah kad raya yang tak seberapa ni yer.
Kepada yang akan balik ke kampung tu hati-hati di jalan raya ye.  Moga selamat sampai dan selamat balik semula ke rumah.
Lina

22 comments:

BuLaN iTu aKu said...

haii akak..
raya di pahang ke??
macam mana dengan persiapan raya?
baju raya bape pasang?

ghimau said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..ghimau tumpang menyinggah.. ada masa ziarah la blog aku kat http://ghimau.blogspot.com..

Lina said...

bulan

hai bulan akak beraya kat kuantan ni jer x gi maner2, baju raya taun ni sepasang je x beria sgt persiapannya

Lina said...

ghimau

uikkss ghimau pun tau berblog ek heheh ok nanti aku singgah kat blog ko

MuMMy 2 Haqq said...

selamat hari raya...saya amik kad raya ni ye..nanti jemput dtg blog amik kad dari sy.. :)

relevan said...

Slm Aidil fitri Lina dari kome sekeluarga..maaf Zahir batin yak..

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

Salam Lebaran Khas Buat Kak Lina....

Mohon Ampun dan Maaf Andai Ada Tersilap Kata Terkasar Bahasa Sepanjang PERSAHABATAN Kita.....(^_^)

ikiqzana said...

salam lina.. lama x ziarah kt sini...

selamat hari raya aidilfitri dari zana sekeluarga...

Ena Qaisya said...

lina...
camat menyambut ari rayo.. aku mintak maaf slama kita berkawan kot2 aku ade wat ko tersinggung ke..aku mintak maaf ye lina.. jaga diri k..

Lina said...

mummy 2 haqq

selamat hari raya... ok nanti sy pegi blog amik kad raya

Lina said...

relevan

selamat hari raya utk relevan sekeluarga

Lina said...

yanie

selamat hari raya buat yanie sekeluarga... kak lina pun minta ampun dan maaf andai ada tersilap kata sepanjang perkenalan kita ni

Lina said...

ikiqzana

selamat hari raya juga buat zana sekeluarga

Lina said...

ena qaisya

selamat hari raya... aku pun nak minta maaf andai ada salah dan silap selama kita berkawan ko pun jaga diri jg

Farazila said...

hye akk...

zila raya kat lanchang pahang..
entah bila la zila nk turun kek kuantan yeaa

Farazila said...

hye akk...

zila raya kat lanchang pahang..
entah bila la zila nk turun kek kuantan yeaa

Farazila said...

hye akk...

zila raya kat lanchang pahang..
entah bila la zila nk turun kek kuantan yeaa

en_me said...

salam aidilfitri ..

Taiping said...

Good job. Nice taiping picture.

lina said...

farazila

ohhh zila org lanchang yer nanti senang2 dtglar kuantan

lina said...

en_me

salam raya juga

lina said...

taiping

thanks...