Saturday, September 5, 2009

Buai Laju-Laju

Mula-mula Amsyar taklah aku tidurkan dalam buai.  Seperti biasalah tidur atas tilam kat bawahlah kan tapi memandangkan bila tidur kat bawah dia tidur tak lama sangat, kejap-kejap jaga jadi aku pun cubalah letak dia dalam buai.  Dalam minggu pertama tu oklah, tidur lama juga bolehlah aku buat kerja lain kan tapi lepas tu dia tak berapa nak sangat tidur buai tu.  Kenalah balik ke asal tidur kat bawah.  Sekarang ni tidur kat bawah lebih lama lak dari tidur dalam buai.  Jadi kadang-kadang je lar aku tidurkan Amsyar dalam buai.  Tak kisahlah mana-mana asalkan bila cukup masa dia tidur dan aku bolehlah buat kerja lain kan.


Lina

5 comments:

Ena Qaisya said...

mak aiii awalnye amsyar tdo buai.. ko nak suh dia tdo lena, ko beli la mesin enjut tu dalam RM100 lbh kot ihiks...

Lina said...

xnak lar aku beli nanti balik umah aku susah lak nak tdo coz mmg x bawa balik buai ni

Lina said...

xnak lar aku beli nanti balik umah aku susah lak nak tdo coz mmg x bawa balik buai ni

Nurulhuda|Adlie said...

susah kalau biasa buai, g jalan mana2 kalau takde buai meragam je kot kan..

Lina said...

nurul

x tau lar akak tp qistina dulu wlu tdo buai tp masih bole tdo kat bawah gak