Thursday, August 27, 2009

Pertandingan Memancing

Pada 15 Ogos lalu kelab unit aku telah menganjurkan satu pertandingan memancing untuk staf dan famili mereka.  Oleh kerana pada masa tu aku kan dalam pantang jadi suami aku je lar pergi mewakili aku.  Lagipun hobinya kan memancing jadi memang tak lepaskan peluanglah.  Pertandingan tu diadakan di Taman Pertanian di Kuantan.  Ok korang layanlah gambar-gambar di bawah ni yer.

Gaya seorang juara memancing.  Memang nak dijadikan rezeki Khairol dapat tempat pertama kategori ikan terberat dengan ikan patinnya seberat 1.6 kg.

Inilah tempat memancingnya di Taman Pertanian Sultan Haji Ahmad Shah Kuantan.

Inilah antara ikan-ikan yang berjaya dipancing oleh Khairol.  Oh yer Khairol juga dapat tempat pertama kategori ikan terbanyak iaitu 11 ekor.

Jadi Khairol bawa balik 2 hamper pada hari tu.  Isi dalam hamper tu sama je.  Seronok bukan main dia ye lar dah lama dia tak memancing dan dapat rezeki yang lumayan tu.  Bos aku siap tegur dia rezeki anak ye.  Memang rezeki anaklah sebab setiap anak tu ada rezeki masing-masing.
Lina

10 comments:

Ayen said...

Tahniahlaa buat kerol tapi kate dapat byk,xde ke sekor due utk berbuke pose.ihiks...

pijaberry said...

wow wee!besau nye ikan. 11 ekor plak tu

Y@ZeD@ said...

kakkkk sedapnye patin masak tempoyak!! adoiii, mana nk carik tempoyak kt sini kak oitt!!

akak dlm pantang leh ke makan ikan besar2 tuhh?? hikhikkk

Ena Qaisya said...

wahhhh memang rejki baby ko la tu Lina.. ko sihat lina? mesti dah leh berlari kan ekekeke

Lina said...

ayen

mekasihlar bg pihak krol... lorr mkn ikan sungai awat x bgtau awal2 bole antarkan hehe

Lina said...

pija

yg besonye ikan patin tu seko je yg lain2 tu bese2 je saiznya

Lina said...

aida

memang sedap ikan patin masak tempoyak... kak lina tukang tengok je lar diorang makan

Lina said...

ena

mmg rezeki anak... aku sihat alhamdulillah... bukan stakat berlari melompat pun dah bole hehehe

Nurulhuda|Adlie said...

ish ish mmg juara tul lah, hehe.. bf org pun suka mancing, geng abg krol la tu, tinggal lama dah simpan joran, takde masa.. hehe

mummYaeesh said...

wah betul nye rezeki anak ni k.az..siiap menang 2 kategori tu..