Wednesday, July 8, 2009

Summerset Rompin

Inilah destinasi percutian pendek kami tu, Summerset Rompin. Terletak kira-kira 115 km dari bandar Kuantan. Masa kami pergi ni kebetulan hotel ni tengah buat promosi. Bilik yang kami duduk tu kalau hari biasa RM150 tapi sebab kami pergi hujung minggu jadi RM170. Kalau bukan masa promosi ada pergi RM200 lebih kot.

Bangunan lobi hotel dari hadapan. Hotel ni memang bentuk zaman kolonial sikit.




Suasana dalam bilik kami. Tengok Qistina tu dah tergolek-golek atas katil. Oklah biliknya aku puas ati cuma lupa nak snap kat toilet, cantik juga sebab sinki dan dinding tempat mandi kaca.
Nanti entry seterusnya aku cerita aktiviti utama kami kat sini. Sesiapa yang berminat nak bercuti kat sini boleh mengetahui maklumat lanjut kat sini yer.
Lina

4 comments:

zieha said...

hamboii!! dah sarat2 larat laiee cuti2 mesia..hehehe..bagus2 senang ina nk deliver nnti..jelezz tgk u ollss jln2 kt summerset..hehehe:)

Lina said...

hahah kak zieha jln2 tu mesti tak kira lar dah sarat camne pun tp skrg ni dah nak stop jln jauh kot sbb x larat duk lama dlm kete

Ena Qaisya said...

waaaaaaaaaaa jalan jek ko ek sejak makin sarat ni ihiks...

Lina said...

haha jln byk2 senang skit nak beranak nanti... orang kata lah