Monday, July 13, 2009

Seminar Kehamilan

Hujung bulan 6 hari tu aku ada pergi ke Seminar Kehamilan anjuran Pusat Rawatan Keluarga MUIP tempat aku bersalin Qistina dulu. Bukan apa saja je untuk tambah pengetahuan. Lagipun ada cabutan bertuah dan setiap peserta dapat voucher diskaun kalau bersalin kat situ nanti sebanyak 10%.
Tempat seminar diadakan di Hotel MS Garden Kuantan
Kad jemputan.
Kusyuknya Khairol dengar penerangan kononnyalah tu.
Antara peserta yang hadir.
Goodies yang diberi kepada peserta.
Goodies daripada Pusat Rawatan Keluarga, kusyen, bag, tuala & air mineral.
Yang ini kena beli tapi dapat diskaunlah.
Walau bagaimanapun tak ada rezeki kami hari tu tak dapat pun hadiah cabutan bertuah. Tak apalah yang penting banyak juga pengetahuan yang dapat seperti kalau berminat nak simpan sel stem tali pusat tu. Memang banyak faedah kalau kita simpan sel stem tu cuma bayaran proses pengangkutan dan proses penyimpanan tu mahal sikit sebab pusat penyimpanannya di Cyberjaya.
Lina

4 comments:

Ena Qaisya said...

huwaaaaaaaaaaa
sampai ati tak ajak aku...
aku nak gak goodies tu uhuks

Lina said...

emm masa tu aku lupa betullah kat ko... pesal ek... sowilah ena ek

Nurulhuda Abu Bakar said...

haa jangan gaduh! nak baby jugak... tetiba.. mesti best kan seminar tu.. tgk beria jer abg krol..

Lina said...

mmg best... byk dpt info berguna terutama yg pregnant anak sulung... alaa abg krol tu buat2 beria je bila time penceramah tu ckp psl krgkan merokok kesian kat ibu n baby sedut skali asap mulalar dia terkedu hehehe