Friday, July 31, 2009

Pasar Pagi di Pekan

Kalau balik ke Pekan tak sah kalau tak pergi Pasar Pagi. Setiap pagi Sabtu kat bandar Pekan ni ada Pasar Pagi. Dulu-dulu cuma jual baju-baju jer dan kebanyakannya datang dari Kelantan dan Thailand. Sekarang ni dah makin besar pasarnya, ada jual makanan, barang kering dan basah. Kira penatlah nak memusing.



Khairol kalau pergi pasar macam ni tempat tujuan utama mestilah gerai bundle. Nak menambahkan lagi koleksi dia.




Tengoklah tu muka serius je mencari yang dikehendaki.





Antara t-shirt yang berjaya dijumpai. Berbaloi jugalah Khairol mencari dari satu bundle ke bundle dapatlah 5 helai t-shirt.
Lina

2 comments:

atty's said...

nie kalo along nengok..tshirt tu..nangis..

Lina said...

nape atty... dia pun minat memancing gak ker