Monday, July 13, 2009

Majlis Birthday Yang Simple

3 Julai tu sampai Kuantan dari KL lebih kurang pukul 1.30 petang. Balik awal sebab ingatan kat anak dara sorang tu kuat sangat. Eiii cam ni susahlah nak tinggal lama-lama lepas ni.
Malam tu buat majlis sambutan kecil-kecilan jer. Khairol beli kek dengan KFC je panggil famili buat makan-makan sikit. Ala dah tua-tua ni (heheh tualah sangat) tak penting dah majlis-majlis ni. Terima kasih kepada yang wish yer!





Lina

4 comments:

Ena Qaisya said...

erk besday ko?
camne aku leh tak ingat ni..
alaa sory lina!!! aku btol2 tak igt.. anyway epi belateeddddd bsday ek lina

Lina said...

ye lar sume org lupe besday aku sob...sob...sob... eh tak kisahlah mekasih ek

Nurulhuda Abu Bakar said...

haha lupe.. org pun lupa, bengong abes, sebelum tu beria2 dah ingat ni, sampai ari lupa, ape daaaa...

selamat hari jadi... :) tua dah ek... teringat zaman kita memuda2 dulu kan...

Lina said...

ala x kisahlah kdg2 mmg cam tu sblm tu mmg dah ingat tiba arinya x ingat lgsung hehe jgn abg krol yg lupa sudah