Thursday, July 9, 2009

Ayah Dan Anak Koboi

Lepas settle bil semua kat kaunter hotel, sebelum bergerak balik ke Kuantan sempat lagi pergi beli topi koboi. Khairol memang dah aim nak beli masa mandi kolam. Disebabkan ada saiz kanak-kanak juga haruslah dibeli untuk anak daranya.

Koboi Malaysia



Tak dapat naik kuda bergambar dengan kuda pun jadilah.

Kuda-kuda ni memang untuk ditunggang oleh pelanggan hotel tapi tak taulah berapa bayarannya.
Lina

2 comments:

Ayen said...

Tengok pade kude tu klu kerol naik mau semput nafas kude tu,hahaha...

Lina said...

eh ada kuda yg beso lar tp takut nak dekat nanti ditendangnya naya