Friday, June 12, 2009

Majlis Akad Nikah

Majlis akad nikah mula pukul 9.30 malam. Ada lagi cerita lucu terjadi. Masa perjalanan nak pergi rumah pengantin perempuan, kereta aku dengan kereta Baba boleh tersesat. Nasib baiklah akhirnya jumpa jalan yang betul kalau tidak ada kami balik semula hotel tidur je. Sebenarnya tahu jalan tapi sebab malam pemandangan tu jadi lain sikit, lagipun kat tempat orang kan tak familiar sangat jalan.
Alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar. Makanan pun sedap ada sup kaki ayam lagi. Korang semua layan je lar gambar-gambar kat bawah ni yer.













Lina

2 comments:

Ena said...

heheheh mujur pengantin dpt tawen gak akhirnye ihiks... adventure tol perjalanan pengantin kan

Ayen said...

Ya Allah,Qistina ke yg menguap tu?Mama die mcm tu jgk ke?hahaha...