Thursday, June 11, 2009

Koleksi Keychain

Masa mengemas-ngemas bilik belakang kat rumah aku yang aku jadikan stor, jumpalah koleksi-koleksi keychain aku. Ada antaranya aku beli sendiri kalau masa aku pergi berjalan-jalan tu dan ada yang dihadiahkan oleh kawan-kawan aku. Aku pun memikir nak buat macam mana keychain ni. Lepas tu dapatlah idea, aku potong gabus putih tu bentuk segiempat, balut dengan kertas minyak then lekat kat dinding rumah aku. Keychain tu semua aku gantung kat gabus tu habis cerita. Nilah antara koleksi keychain aku. Ada lagi sebenarnya sebab tak habis ngemas lagi. Jadi kepada kawan-kawan yang pergi melancong tu kalau nak beli souvenir kat aku keychain pun cukuplah hehe.



Lina

2 comments:

Ena said...

lorr awat tak habaq.. nnt aku bg ko keychain je la ekekeke

Lina said...

ena >>> wei itu alternatiflar klu dah x tau nak bg ape kan hehe